Nzlkrt Merhaba. Bugün doktora gittim bebeğim bir hafta önceden geliyor gelişiminde bir sıkıntı yok dedi ama benim bunun için ne yapmam lazım iri bir bebek olmayacak dedi sanki benden kaynaklı gibi çok üzüldüm bu durumu yaşayan ve düzelten var mı acaba
Zehra9616 Nzlkrt ne ollmus gerideyse son gune kadar o kendini toplar yakalar oyle her dedigine inanma doktorun cnm
MTugba Nzlkrt canım her gün mutlaka süt haşlanmış yumurta pekmez ve muz tüket. Ceviz ve balıkta ye toparlar inşallah görümcem üç haftada 750 grm aldırdı çocuğa doktor ne yapıyorsan devam et demiş o hergün bunları yiyor haşlanmış yumurta filan bazen iki tane yiyormuş. Sağlığı yerindeyse bebeğin çok sorun etme.
Nzlkrt MTugba yerinde çok şükür sağlıklı bir gebelik ama öyle olunca sanki kendimi suçlu gibi hissettim