Snnrkrk spinal veya epiduralde artı 500 alıyor doğumda. İlk gittiğim doktor Albert beydi. 4-5 haftalıkti o zaman kızım. Çok fazla mide bulantısı kusma yaşadım 7 kilo verdim ve bu süreçte olcak hepsi normal diyerek ilaç vermedi defalarca gitmiş olmama rağmen. Artık vücudumu kaldiramamaya başladım direncsizlikten bu yüzden Albert beyi bıraktım Defne hanıma geçtim 10 haftalıkken. Defne hanım gerçekten güzel ilgilendi lakin 17.haftada kontrole gittigimizde ultrason ile muayene ederken bir panik havası oluşturup kalbinde parlaklık var ailenizde genetik mi çok acil 4lu tarama testi yapmamız lazım artık seni perinatoloji takip edicek riskli gebeliksin diyerek aklımızı aldı. ( Eşimin tarafında ilk bebekler kalp problemleri yüzünden vefat ediyor bu şekilde vefat eden genetik olarak 4 bebek var ) bu yüzden aşırı panik olduk ve test tahlillerin hepsini yaptırdık. 4gun içinde sonuçları aldık ve koşarak defne hanıma gittik. Randevu almadigimiz için bizi odaya almadı ve asistanı ile haber yolladı ( bebeğiniz gayet sağlıklı herhangi bir problemi yok tahlil sonuçları temiz çıkmış önümüzdeki ay kontrole gelebilirler ben zaten 12.haftadan beri takip ediyodum emin olmak istedim ) diyerek. Biz köpürdük sonuç olarak 12 ve 17.haftalar arasında muayeneye gitmedik, kontrole cagrilmadik, eğer şüphelendiği böyle bir durum söz konusu ise bize söylemek zorundaydi kalp bu sonuçta gerçekten ciddi bir durum olabilirdi ve edin tarafında zaten genetik var. Ve böyle bir panik yaptırıp odaya almadan asistan ile haber yollamak ? O gün bitti defne hanım bir daha gitmedik. Zaten normal doğum istiyorum kendisi sezeryana yönlendiriyor bu yüzden de biraz ikna olduk ve ayrıldık