Pulika ben geçen hafta covittim yeni bitti karantinam ilk olarak başım ağrıyordu sabahtan akşama kadar çok aşırı derecede değildi ama geçmedi sonra zaten eşim pozitif çıktı bende test verdim öğrendim hiç aşı olmamıştım ama hafif atlattım test verdiğim gün bacaklarım ve bileklerim çok ağrıdı akşamına ateşim cıktı 38.8 di doktorum önce bi duş almamı ardından ateş için bir parol içebileceğimi söyledi d vitamini kullanıyordum 2 damladan 3 damlaya çıkardı bol bol su ve c vitamini al dedi meyve yedim, öksürük oldu tat koku gittiği için bol bol pekmez içip öksürüğü de yumuşattım geçti hala tat koku kaybı var ama buna da şükür kontrole gittim karantinam biter bitmez bebeğim hiç etkilenmemiş sonrasında kanda pıhtılaşma var mı diye kan verdim onda da sorun çıkmadı