Ben de yeni atlattım 2 hafta oldu sadece burnum tikaliydi 4 gün ama ilk hissettiğim gün kas agrisi da oldu belime vuran dayandım bebeğim için hiç bir ilaç içmedim gunde 2 kg falan portakal sıkıp ictim. Çünkü 2 kg portakal yiyemezdim ama sıkıp içmek aklıma geldi bol c vitamini aldım ha bire mandalina falan da yedim.ihlamur bile içmedim kizkardesimde hamileyken baya kasılma olmuştu doktor ihlamurdan demişti. Aklıma zencefil Bal limon geldi gerçekten işe yaradı 1 çay kaşığı zencwfile akşamları üzerine kaynar su koydum Bal limon. nane limon kaynattim hiç zararı yok burnum için tuzlu su yaptum ılık ılık temizledim. Böylece nefes alabildim. Ağır geçiriyorsunuz bilemedim benim böyle geçmişti ben de 3. Doz olmadım henüz gebeyim diye acil şifalar dilerim