Bizde cok çeşit kullandık ama en ideali park beşik oluyor inanın tabi mobilyalarda iyi gösterişli ağır duruyor çekmeceler felan kullanışlı ama beşik kısmı aşırı gıcık gıcırdıyo zamanla heleki bölmeli bölmeli yapuyolar en kötü kısmı orası ayaktan öte bebeğin başı bile sıkışabiliyo başımıza geldi. Küçük anne yanı beşiklerde 3 4 ay kullanılıyo sonrası kötü oluyo kalkmaya Tutunup cıkmaya başlayınca düşebiliyo.