Burcuela 8+5 günlük oldum fakat kontrolde bebek 6+4 gibi görünüyor kalp atışları da çok zayıf hatta yok gibiydi kan sulnadiricı verdi. Lekelenme içinde zaten progestan kullanıyorum. Sizce bebeğimin yaşama ihtimalimi varmıdır
Mehtapca06 Burcuela var tabi Allah büyük kuzum attığı sürece de herşey iyiye gidebilir ama önce senin strese girmeden ve güzelce dinlenip beslenmen gerek
Hifa1161 Burcuela banada bugün kalp atışları yavas dedi ama bende leke falan yok hayırlısı olsun yaa😑
Burcuela Mehtapca06 inşallah doktor çok ümitlenme yinede dediği için kendimi herşeye hazırladım. Ama hep dua ediyorum yasiyacagi varsa yaşar