Bebek_bekleyen2 Kızlar sezeryan olanlar 2. Doğumunuz kaçıncı haftada oldu 30.haftadayım doktorumun demesine göre daha 3 ayım var
Aslielis Bebek_bekleyen2 sezeryan 38 de olur benim 38+4 günlüktüm aldıklarında ama bu doktoran doktorada değişiyo
SelmaGl Bebek_bekleyen2 31. Haftadayım 38-39. Hafta gibi alacak nisanın başına geliyor yani 2 ay var bence 😂
Bebek_bekleyen2 SelmaGl nisanın sonu dedi banada 😂 üstelik 2 kere sordum 32. Haftada tekrar gidicem yine sorarım🙈
SelmaGl Bebek_bekleyen2 hadi benim ya 4. Ya 11.i olacak heralde sizinkide 1 hafta olsa sonuna doğru oluyor belki ondan öyle dedi😂