Rumeysaakyr Yesim96 bana ikili taramada erkek olduğunu söyledi 12+5 bebeğin pozisyonu uygunsa söyler tabiki ben çikolata falan yeyip girdim bacağı açmış 😅
SerraveAnnesii Benim ikili taramada tahmin bile edememişti 😀 18.haftaya kadar öğrenemedim pozisyonu müsait değildi. 18.haftada kızım olacağını öğrendim. Ama erken haftalarda da kesin bir şey demesede tahminde bulunabilir☺️
Cglnrskmk Yesim96 benim ikili tarama zamanı %80 erkek tahmininde bulunmuştu. 16 haftalık kız olabilir dedi ve 20.ci Haftada detaylıda kız olduğu kesinleşti 😍