supermommm Kızlar 38 haftalık olduk biz Bi belirti yok erkek bebekler 40 haftasını doldurur falan diyorlar günler geçmiyor artık ya hergün acaba ne zaman olacak düşüncesi var içimde.
ZehraTRZ supermommm bende 38+2 hiç belirti yok sancı,kasılma gibi 3 gün sonra kontrol var çatı muaynemiz bakalım netleşecek herhalde her şey🥲
supermommm gldn065807 yakınlarım da var 38 de dogum yapan ama bende agrı sızı yok değişiklikte yok rahat içeride galiba 😂
ZehraTRZ supermommm benimde bir tanıdığım çatı muaynesine gidiyor 38.haftada ve açılması varmış doğuma alınıyor hemen😅
gldn065807 supermommm benim oğlumda rahattı artık baktı gelmem gerek 39+6 yatış yapıldı gece tam 40 haftasında doğdu
ZehraTRZ supermommm benim doktorum yapacak yapmayanlarda var ama çoğunlukla yapılıyormuş bu çatı muaynesi sanırım
Buki35 supermommm bilmem ben büyük oğlumu 38.haftanın bittiği gün doğurdum bakalım şimdiki karnımdaki bebem nasıl olacak..bence alakası yok tamamen bebek ile alakalı nasip kısmet bide….her cocuk farklı işte…/
Ays_cskn supermommm genelde oyle diyorlar ama benim oglani 37+0 da getirdiler tansiyonum vardi cok yuksekte degildi sinirdi ama riske atmak istemediler sanirim tum yakin zamanda dogum bekleyen annelere kolaylik diliyorum😊