Arkadaşımla çok yakın tarihlerde hamile kalmıştık . Gecen gün bebişlerimizin kalp atışlarını birbirimize dinlettik benimkini yavaş buldu ben de onun bebişi dinledim maşallah arkadan atlı geliyor gibi atıyordu sonra dedi ki kalp atış hızı yavaşsa erkek hızlıysa kız mış
Nette araştırdım genel geçer bir kural ıolmamakla birlikte öyle bişey varmış
Benimkine erkek dedik hadi hayırlısı:p