Btl44 ben de dizin gibiyim 6 haftalık olduk bugün kalp atışı düşük mevzu burda hep çok korkuyorum ağzımın içi yara doldu hastayım sürekli 7 hafta bitsin öyle gideyim diyorum şimdi gitsem duymasam korkudan biterim biraz daha geç gideyim diyorum sürekli