Aslielis Mathildaaa ikisi arasında pek fark yok ikiside belden uyşturularak yapılan bi işlem sadece epuduralde doğum anının acıyı hissetme olasığı biraz daha yüksek ama şöylede bişey var ben spinal oldum doğumda aşırı hissetim herşeyi inlettim amelyathaneyi bünye meselesi işte
sessiz_oyuncu Mathildaaa ilk sezeryan genel ikincisi spinaldi. Keşke ilkinide spinal olsaymışım ameliyathaneye girdim smrliyat olmamış gibi çıktm tabi uyulukluk geçince ağrı hissediyorsun ama en azından genelden daha güzel geçti
Elifkskl Mathildaaa spinal oldum hiç bir şey hissetmedim güle oynaya girdim çıktım aşırı ağrım da olmadı çok memnun kaldım