Bende öyleydim bi an bırakamıycam sanmıştım ama 7. Haftamda cok fena tiksinti başladı suan kokusunu 2 ev öteden alıyorumya içim dışıma cıkıyor hamilelik olmasa valla kendi irademle bırakamazdım ben inşallahta başlamam birdaha sizdede belki böyle olur siz normal şekilde devam edin cok içinize çekmemeye özen gösterin birde süt veya yoğurt tüketin hiç bişi olmaz inşallah bir anda bırakırsınız benim gibi