Annesiveoglu Herkes karnimin aşağıda oldugunu söylüyor normal mi acaba. Ve cok yürüyünce rahimde kasil hissediyorum kasiklarimdada agri oluyor. Sizdede oluyor mu acaba yardim edermisiniz ?🙏😐
Tugba20 Annesiveoglu çok yürüdüğümde bende de oluyo kasık ağrısı canım biraz dinleniyorum tekrar yürüyorum bende doktorum gittikçe ağrılarımın artacağını söylemişti zaten o yüzden korkmuyorum kanama olmadıkça korkma dedi