pusatmom35 daha da güzel olur. Bence o dantelli lohusa takımları çok gereksiz. Ben sabahlıklı, önden düğmeli pamuklu bir pijama takımı aldım. Bir de ne olur ne olmaz bir gecelik aldım. Hem bebişi kucağımıza alıcaz vs daha teni tazecik o dantellerle nasıl olucak, bana hiç mantıklı gelmiyor.