Bademhanim Kızlar 5. haftadayım beta testlerim yüksek çıktı fakat benim tutunma kanamam olmadı normal birşey mi ?
Kandil Bende olmuştu çok korkmuştum. Sende ne güzel olmamış sevinmelisin. Ama belki 6-7 haftada olabilir.
Bademhanim Doktorum haftaya keseyi görebiliceğimizi söyledi. Benimde aklıma takılmıştı acaba kanama olmadığı için yerleşme olmadı mı diye teşekkürler kızlar 😘😘