22 haftalık hamileyim son 1 haftadır 10 dk ayakta kaldığımda çatı kemikleri dediğimiz kemiklerde ağrı oluyor ve ağrısı gittikçe şiddetleniyor. Kontrole daha 1 hafta var yani detaylı ultrasona ama ürkmeye başladım bu erken doğum belirtisi mi ? Yada açılma belirtisi mi nedir bu ? Bu durumu Yaşayan var mı ?