Daha önce alerji testi yaptırmıştım ama hangi doktora yaptırdığımı unuttum doktor bana buğdaya alerjin var tekrar geliceksin buğdayın hangi yiyeceğine alerjin var bakacağız demişti bende üstünde durmadım gitmedim doktora, iki aydır geçmeyen ishalimden bahsetmiştim üç gün önce dahileyeye gttim bana bir sürü test yaptı hiçbirşey çıkmadı büyük ihtimalle yediğin birşeyle alakalı dedi bana . Gerçekten de birley yediğim zaman ishal oluyorum . Sonra aklıma buğday alerjisi geldi internette araştırdım belirtileri, rinit alerji ,egzama ,ishal bende bunların hepsi var yıllardır egzamam için doktora gittim sürekli ilaç verip yolluyorlardı üstünde durmuyorlardı , üstünde dursalardı belki altında yatan sebebi bulucakalrıdı , yıllardır bu egzamayı çekiyorum evlendikten sonra da vücuduma yayıldı çok stresten . Şimdi ben bu alerjiy yaptırmak için hangi doktora gidicem kızlar