princessprn Qızlar ayın 6si aybaşı olmalıydım olmadım,9u hekime getdim bakti hamilesin dedi,kəsən kiçik dedi ama kimdəsə belə bir şey olub
Deletedmom73711 princessprn Daha çok yeni ondan küçüktür biraz bekle 2-3 hafta sonra git bebeği görürsün o zaman Allah’ın izniyle.🥰
NurNaz princessprn bende 6 haftalikken gittim kese var ama bebek yok dedi haftaya yine gel bakalım dedi haftaya yine gidicez
princessprn Deletedmom73711 doktor bir hafta sonra gel tekrar bakalım dedi.cok sağolun Allah ne muradın varsa versin