Eyluls_mom Hastanedeyim sabah kahvaltı yapıp geldim muzda yedim bebiş kendini göstermedi doktor tatlı ye yürüyüş yap gel dedi yine göstermedi tekrar git bi yarım saat sonra gel dedi bu son şansım hiç bişey göremedik 😂🥲ne yapmam lazımmmm
Zeyyyn Eyluls_mom 🤣herşeyi yapmışımnz valla benim kızımda göstermedi kendini her gittim de eli yüzündeydi doğduğunda bile 40 gün öyle uyudu 🤣 onların keyifleri bilir
Prenseslerimm_3 Eyluls_mom bu ay ki kontrolde bizde öyleydik minnoş kızım elini yüzüne kapattı doktorum 20 dakika uğraştı uyardı dürttü yok asla çekmedi o elini yüzünden pes ettik bizde bakalım birdaha ki gittiğimde gösterecek mi 🥰
211212g Eyluls_mom bugün 36 hafta olduk şimdiye kadar hiç uüzünü göremedim dün doktorum renkli ultrason fotorafı verecekti yok yüzü gözükmüyor haftaya pazartesi son kontrolüm ondada göstermezse artık doğumda ☺️
nuriyedemir Zeyyyn valla kız çocukları nazlı o zaman benim kızım da doktora gittimi hastane kokusunu alıyor sanırım hahahaah eli hep yüzünde
kahvesever__ Eyluls_mom ha bizde yüzünü göremiyoruz yüzünü kapatıyor 😂hep ne yaptıysam göremedik artık doğum da görüs napalım
Mihriballim Bende bir kere gorebildim sadece kaldı doğuma iki ay artık doğumda görürüm herhalde 😀🤭 bı çözümüm yok malesef
ipekveatlas bizimde oğlan asla göstermiyo yüzünü hep alnına koyuyo elini hic bisey göremiyoz 29 haftalık olduk