Rabiakltk5 erken doğum riskin var dedi. Acile yönlendirdi acildeki doktora da nst de sancı çıkmamış erken doğum tehdidi diyemeyiz dedi progestan yazdı. Benim içim rahat etmedi üniversite hastanesine gittim orda da nst çektiler sancı olmadığı için herhangi bir doğum durdurucu yapamam dedi. Sadece ciğer geliştirici iğne yaptılar o kadar. Doktor ben 3-4 cm açıklıkla haftasını tamamlayanları gördüm, bilemeyiz dedi.