Öncelikle herkese günaydın iyi hafta sonları 😇🤰 daha çok erken olmasına rağmen hemen hemen her gece bebeğimi rüyam da görüyorum o kadar mutlu uyanıyorum ki normalde suratsız uyanan biriyim 😂 doğum yapıyorum kucağıma veriyorlar öpüyorum kokluyorum ağlıyorum evimize geliyoruz emziriyorum biraz acıyor göğsüm onun karnının doyduğunu doyurduğumu hissetmek bana grur veriyor rahatlatıyor. Benim gibi olan var mı bi an önce kavuşmak isteyen???? Yoksa ben kafayı mı yedim 😂😂🤦♂️