[silindi] Sibelbsrn Yalancı sancım bile olmadı hiç resmen sancı ne demek bilmiyorum doğumda öğrenecem artık açılma var tık yok sadece bugün kanlı akıntı geldi ağlicam artik 😔😔😔
[silindi] Sibelbsrn daha önce de gelmişti böyle bir şey tatil olduğu için hastane çok gelirse ebeler var gidin demişti ama çok gelmedi
Aayydiin 39+3 doğuramıyorum 🥲🥲 geceden beri ara ara sancılarım oluyo ama onun dışında başka hiçbirşey yok sanki hiç doğuramayacağım gibi😂
sinem-aktas Ataly bende aynıyım ☺️ 39+6 dayım ama hiç doğum belirtisi yok. Fil hesabı 2 yıl karnımda taşıyacakmışım gibi bir his var 😂😂
Sibelbsrn [silindi] dünden beri adet agrısı gbi bişey hissediyorum bebek kasıldıkça o kasılma mı oluyor bende bilmiyorum valla