Nermin_nur1 Kızlar 200lük kullanıyorum normalde yazdırmayı unutmuşum evde 100lük Var doktora yazdım Alana kadar bunu kullansam olur mu diye kullan Dedi var mı 100lüğünü fitil olarak kullanan ?
Melikefe Nermin_nur1 ben kullandım ilk 3 ay düşük riskim vardı sabah akşam kullandım ama tabi siz doktorunuza danışın