Deletedmom623737 aynı benim de öyle 27-28e kadar çok güzeldi kilom yoktu hiç çatlağım yoktu. Bakımımı falan yapıyordum her gün yürüyüş, kıyafetlerime özen gösteriyordum. 30.haftada bir sabah kalktım aynaya bi baktım karnım çatlamış. Şuan 34 ve o kadar büyüdü ki o minicik çatlaklar daha da büyüyecek bunu düşünmek bile beni ağlatmaya yetiyor. Böyle şeylere üzülen biri de değildim bana bişeyler oldu. Naz yapan, her istediğini aldıran canı bişey çekince kocasına dünyayı dar eden biri asla değilim her şeyi de kendi içimde yaşarım. Hiç konuşasım da gelmiyor zaten kimse anlamaz sen karnında mucize taşıyorsun olur o kadar der geçerler, bunu ben de biliyorum ama bu başka bi şey yani 🥺 Hiç sevemedim hamileliği valla yumurtlayaydık iyiydi 😂