Beyzz6 çok güzel yazmışsınız, allah sağlık sıhhat için de büyümesini nasip etsin insallah. benim ilk dogumum 2012 yılında normal dogum oldu. sonra 2016 yılında çektirdiğim bir mr sonucunda beynimde doğuştan bi damar yumağının oldugunu öğrendim ve ıkınmanin tehlikeli olduğunu söyledi doktor. bugun bi beyin ve sinir cerrahina gittim sezeryan öneririm dedi. suan moralim çok bozuk kafam çok karışık. surekli internette sezeryan dogum a bakiorum. cok korkuyorum sezeryandan, ilk yürümek cok zor oluyomuş diyolar, yara yeri cok mu büyük oluyo. resmen büyük kabuklu yara mi ? normal doğumdan sonra sezeryan olmak cok üzücü. 37 haftaligim buarada