5734 bende o haftadayım. Aslında benim bebek çok hareketliydi. Şeker testi yaptırdığımdan beri hareketlerini çok az hissediyorum. Onunla bi alakası olduğunu düşünmğyorum ama. Vurduğunda canım acırdı şimdi seğirme gibi geliyor. Bizimkinin kafası yukarda ayakları aşağıda. Sabah eşimle konuştuğumda bir sorun olacağını zannetmiyorum çünkü en azından hissediyorsun dedi. Böyle bi durum ile karşılaştınız mı hanımlar.