Hanımlar 5 haftalık hamileyim kan değerim 1000 in üzerinde çıktı. Fakat henüz kadın doktoruna gidemedim. Dün pembemsi bir akıntım oldu. Ve geçmek bilmeyen sürekli bir karın ağrım var. Alt karnımda da oluyor. Bir daha bir kanama görmedim. Böyle bir karın ağrısı yaşayan var mı?