35+2 Allah kolaylığını verecek inşallah🙏🏻 Kendinize ve bedeninize güvenin kızlar doğum çok doğal bir şey her kadının doğasında yaradılışında var inşallah sağ salim kucağımıza alalım kötü düşüncelerden uzak durun 💕 ve tabiii kötü şeyler anlatan insanlardan da doğum çok kutsal bir şey her kadının doğumu kendine özeldir bebeğinize kavuşacağınızı düşünün sabredin 🙏🏻💕 benimde ilk doğumum olacak ama kendimi motive ediyorum. Stres inanın her şeyi daha çok zorlaştırır