Mucizebebek61 canım niçin atlayıp zıplıyorsun, hadi hamile olsan zıplamak iyi değil, birde her ay bebek olacakmış gibi beklersen olmadığı zaman üzülürsün, en iyisi hicbiseyi takip etme, bırak, nasibinde varsa gelir, zaten düşükten sonra baya yıpranmışsın, bebeği düşünmektense kendinle eşinle güzel vakit geçirmeye çalış, kafan iyi oldu mu çocukta oluyor, ama kafan hep hamile kalmakta olursa stres oluyorsun ve stres yumurtaları çok etkiliyor..