Kızlar dünden beri ölü gibiyim bütün kemiklerim sızlıyor, dün gittik test verdim, bugün sabah sonucum çıktı pozitifmiş, nasıl atlattınız sizler yada ne yiyip içersem iyi gelir daha çabuk atlatırım, dün bebeğe de baktılar acilde çok şükür o iyiymiş, herşey yolunda ama ben çok ağır geçiriyorum