incikinannesi 34+6 olduk bugün sabaha karşı tuvalete kalktım kan gelmiş serklajlıyım hemen hastaneye geldik rahim uzunluğun silinmiş resmen dedi doktor doğum olmasın diye yatırdılar serum ilaç devam ediyoruz çok korkuyorum
Boncugummmm incikinannesi çok geçmiş olsun. Rabbım yardımcın olsun canım. Çok mu gelmişti kan. Bnm de lekelenmelerm oluyor bulanık acık renkde 32+5bnde serklajlyım
Funday35 incikinannesi Geçmiş olsun kuzum inşallah vaktinde sağlıkla gelir bebişin 🤲🏻 Bende serklajlıyım 24 haftamdayım bu süreci sağ salim atlatırız inşallah 🤲🏻🌸