Prenseslerimm_3 Sultanyunus 33. Haftama girdim sezeryan olacak 3. Gebeliğim ve sezeryandı diğerleri Mart 20 gibi tarih verdi
lllllg Sezeryan hem kendim öyle istiyodum hemde bebegin pozisyonu sezeryan dedi dr’um..30.haftada döndü hala baş yukarıda duruyo…bu arada bebeğinizin kilosu 33 hafta nedir acaba
Taze_hamis Sultanyunus bende 33+3 um tam olarak bugün :) aynı anda hamiş kalmışız galiba :) 25 Haziran son adet tarihim 😂 tüp bebek benim bebişim 🙏🙏
lunam Sultanyunus 34+3 olduk bugün. Ben normal düşünüyorum ama bebiş ne düşünüyor bilemiyorum 😁 duruma göre sezaryen gerekirse de normal diye diretmem yani, hayırlısı 😊