Anneoluyorummmm Ben diyet yapıyorum diyetle düştü çok şükür insülin kullanmıyorum ama doktor magnorm vitamin verdi biraz tatlı gibi ve gaviscon içiyorum arada oda öyle bunlar şekeri yükseltirmi acaba doktoruma sorcam 2 hafta var daha gitmeme.
Filiko Anneoluyorummmm magnorm kullanuyrm ben sekerımı cıkarmadı bende senin gibi dusundum olctugumde cıkarmıyordu
Filiko Anneoluyorummmm benm tokluk sekerim de sıkıntı var tokken ıcıyrm magnorm sıkıntı olmuyor ama tabiii doktoruna sor sen yınede