Ezram2121 Kızlar günaydın hepinize proğrama göre 9 gün kaldi doğuma acaba pragrama göremi doğum etcem kızlar gündüz hiç sancım yok ama gece aferdirsin heran doğurcam gibi sancılar kasılmalar varmı benimle birlikte olan
sherlock Ezram2121 38hfdan sonra her an olabilir derler kuzum. Gece daha hareketli olur ya bebişler baskıyı çok hissediyosundur. Programa göre 40+0 da dopum tarihi veriyor. Erkek bebekler için 40ı doldurur diyorlar bakalımm:) benim de 35 günüm var sağlıkla gelsinlerr
Deryabelinay Ezram2121 canım belli olmuyor ben şuan 40+2 günlük hamileyim kızım olacak ama daha sancılanmadım maalesef kasılmalarım 38 hafta dan beri devam ediyor