YmsGEZER en iyi cevabı doktorunuz verir tabii ki ama o aylar bebegin artık beslenmeye geçtiği dönem ve gelişimini etkileyebilir uzun süre aç kalmak. Oruç olmadigi halde çok kilo almamak için gün içerisinde yeteri kadar beslenmeyen bir tanıdığım vardi bebeği ciddi gelişim geriligine girdi ve cok zor düzeldi Allah korusun yani ki hiç yemiyor değildi bir de. Hepimiz isteriz ama sonuçta içimizde bizden beslenen minicik bedenler var bunu da göz ardı etmememiz gerekiyor.