Selmaa1 İsimlerii alalım kızlar ? ♥️♥️ Bizimki kız olursa Nisanur erkek olursa Eymen diye düşündük dün kontrolde doktor erkek dedi bakalım ne olacak 👼🏻🙊😇
esmanurky Selmaa1 kaç haftalıksın canım bizim de erkekmiş Ali Emir diye düşündük bizde daha doğrusu emiri eşim çok istiyor 🙄🤣🤣