Bluepink Çatı muayenesi olmadan normal doğum yapan var mı kızlar . Ben devlet hastanesinde kontrollerime gidiyorum 39. Haftam ne sancım var ne de kasılmam . Doktor doğmazsa suni sancı veririz dedi ama alttan muayene etmedi . Bu durumda endişeliyim 🍀
Aysee_35 Bluepink benim doktor yapmıyor mesela. Açıklaması da şu yurt dısında hiçbir kadına çatı muayenesi yapılmıyor cünkü vücut fiziksel olarak elverişli normale dedi.. Ama ben sezeryan olucam ondan