Şu saat oldu uyku yok.38+1 olduk.Geçen hafta 1 cm açıklık vardı.Affınıza sığınarak yazıyorum eşim iLe birliktelik yaşadık o saatten beri ılık ılık aralıksız vuran adet sancım var geçmiyor.Eşimi kaldırıp tedirginde etmek istemiyorum bi sıcak basıyor bi üşüme geliyor.Doğum sancısı böyle birşey mi .