elaweannesi hemencik canını sıkma arkadaşım 9 Şubat sabah 11 buçuğa doğru ikizlerim dünyaya geldi 34+5 olarak ansızın .. hiç sütüm yok hastanede hiç yoktu işin kötü yanı göğüs uclarım da yok bu sabah duş aldım olduğu gibi şişti göğüslerim doktorum bi hap verdi süt yapıyor sanırım onu kullanıyorum bide emziren anne çayı humananın onu kullandım bi kere duş çok iyi geldi şişti bu sefer kas katı oldu yarın sağarak deneyeceğim , sadece sabret ve çabala biberon verme ben kaşık biberon aldım çok rahat ettim önce emzirip göğüslerin uyarılsın sonra mama ver her seferinde daha çabuk toparlarsın benden inanıyorum