cgnduru 1Ozlemkmrc yanma genellikle gavisconla geçiyor ben kullanıyorum mecburen yanmam yok ama gaz çok var doğru düzgün bulantıda olunca uyunmuyor.. bende işe yaramıyor pek ama inşallah sende yarar akşam serum yedim acilde geldim öyle uyudum yani doktora gittiğinde sorarsan sanada yazar ❤
Zynp44 1Ozlemkmrc şimdi son çare gaviscon içtim uyuyamıyorum hala 12 den beri de asit kusuyorum nerdeyse
Sdkl 1Ozlemkmrc rennie diye bir şurup var doktor vermişti rahatlıkla kullanabilirsin ben aşırı mide yanması olan biriyim hamilelikten önce de öyleydi anında rahatlatıyor.
nurcan1007 Pulcet diye hap var bütün hamileligimi onunla geçirdim hala bile arada kullanıyorum aşırı tavsiye ediyorum dua edersiniz 🥰