Sdkl valla canım ben sancımı sık hissetmiyorum kasık bel ağrısı vuruyor aynı anda yerimden sıçratıyor resmen sancını mutlaka evde çek burda çok zor bence ben normal sancı çekiyor olsaydım kesinlikle evde beklerdim bebek hareketleri az diye geldim su azlığından direk yatış verdiler açılmaya bakıyorlar sürekli onda da ilerleme yok maalesef sabah uzman doktor gelecekmiş o bakacak tekrar artık normal sezeryan diye Söyler İnşallah