Nerden baslasam hangisini anlatsam bilmiyorum normal doğum diye geldim bi ilac koydular rahime acilmasi icin 5 cm acilmam oldu suyum gelene kadar hersey normal gidiyodu ..
Suyum geldi acilen sezeryana alındım bebisim kakasini yapmis çünkü sakin vakit kaybetmeyin 40. Haftadan sonra doktr ne diyorsa yapin cok şükür ikimizde iyiz 🙏