Demoscum Bu markayı biliyorum bende sürekli araştırıyorum, birebir sürüş vs aynı mıdır emin değilim ama eğer aynıysa gerçekten çok güzel bir araba çünkü küçüklüğü-hafifliği-tek elle açılıp kapanması-ekstra tak çıkar aparatı olmaması çok büyük kolaylık bence. Eşim yanımda değilken çok kolay bir şekilde bebeği alıp çıkabilirim, insanı hiç zorlamaz. Açıkçası boyumda pek uzun olmadığı için ve gezmeyi sevdiğim için eşim olmadığı zamanlarda otobüse-dolmuşa-taksiye rahatlıkla binmek için tercihimi bende bundan ya da 2. El temiz bir doonadan yana kullanacağım. 1 yaşından sonra da uygun fiyatlı bir baston arabaya geçilebilir diye düşünüyorum. Tabi benim almak için nasipse daha zamanım var ama siz alırsanız nasıl çıktığına dair benimle de paylaşın.🥰☺️