290392 32+1 deyim. İki gündür sinek ısırıyormuş gibi kaşıntı geliyor. Sizde de oluyor mu kızlar? Ne yapabilirim
Sabire1909 Enfeksiyon kapmış olabilirsin doktoruna danış idrar tahlili alır büyük ihtimalle canım benim hiç olmadı hamilelikte öncesinde idrar yolu enfeksiyonu olmuştum ordan biliyorum
290392 Sabire1909 enfeksiyon kaptığımı da düşünmüyorum ama 2 gün sınra gideceğim doktora, inşallah o vakte kadar artmaz
Demoscum 290392 ben de yaşıyorum özellikle yatarken ama araştırdığım kadarıyla hormonlardan dolayi vücut değiştiği için oluyormus, doktora görünmekte fayda var. Ne desek boşa endiselendirmis olacağız doktorunuzla görüşün çok geçmiş olsun 🙏🏻
Demoscum 290392 ben bu durumlarda duş aldığım zaman çok rahatlıyorum, sıcak su çok iyi geliyor tavsiye ederim 🙏🏻