İyi geceler kızlar, ben 32 gün önce sezeryan sonrası normal doğum yaptım. Muhteşem bir doğumdu. Kesi dikiş hiçbirşey olmadı. Fakat lavaboya gittiğimde vajinamın içinde şişlik hissediyorum anlayamadım 🤦🏻♀️ Ayrıca genişmiş gibi hissediyorum. Henüz spora başlayamadım bebeğim aşırı huysuz. Bu durum geçiyor, ayrıca içteki bu dolgunluk hissini yaşayanınız var mı. Çok stres yaptım 😥 eşimle asla birlikte olmak istemiyorum bundan dolayı