Selam anneler bir sey anlatmaya calisacagim bakalim becerebilicem mi. Bazen sanki göğsüme bir öküz oturuyor ve o sırada kafama ani bir sıcaklık ağırlık tarzı bir şey oluyor bir kaç saniye sürüyor hani tansiyon desem değil masallah turp gibiyim nefesim kesiliyor adeta acaba bebeğim yer değiştirip dönüyor olabilir mi bu sırada?