Kızlar 20 haftalık gebeyim. Karnımda ritmik aralıklarla pıt pıt hareketlenme var bu bebeğin hıçkırması sanırım bazen çok uzun 5 dk bazen kısa 1-2 dk sürüyor gün içinde bir kaç kez tekrarlıyor sizdede oluyormu böyle sanki bebişim rahatsız oluyor gibi hissediyorum üzülüyorum ☹️