Glsh14 Ben de o haftalarda hareket hissetmediğim için korka korka hastaneye gittim canım. 2 gün kadar adam akıllı hareketlerini hissetmedim. Doktor korkulacak bir şey yok, bu haftalarda daha çok uykuya ihtiyaç duyacak dedi. İnternetten de araştırmıştım 24 saatin 18 saatini uyuyarak geçiriyorlarmış bu haftalarda. İçini ferah tut, kendini de bebeğini de strese sokma 🥰