Bende de var maalesef. Ben de diyetisyens gidiyorum. Evde şeker ölçüm cihazı var onla ölçüm yapıp verdikleri çizelgeye yazıyorum. Sizin de mi öyle ? Sabah açlık tokluk akşam açlık tokluk ertesi gün öğlen açlık tokluk bı de yatmadan önce ölçüp yazıyorum.